2016.09.11.- na kole kolem Dachsteinu

NA KOLE KOLEM HOHER DACHSTEIN
Nedělě 11.09.2016 – Pátek 16.09.2016
NEDĚLE 11.09.2016 – ráno sedám na kolo, osedlané natěžko, v 5.15 hodin a šlapu to do Humpolce za Karlem V. – 12 km.
Kola upevňujeme do držáků na střeše Karlova auta, bágly dáme do auta a jedeme přes České Budějovice, státní hranice na Dolním Dvořišti, přes Freiburg do Mauthausenu. To je asi 200km. Tam necháváme auto na parkovišti, sundáme kola, nasazujeme brašny a jedeme natěžko na 6 dní.
Mauthausen – Pyburg – Ennsdorf – město Enns – Thaling – Plaik – po cyklostezce R7 – město Steyr – po R7 – Reichraming – proti proudu říčky ReichramingBach – říčky GroßerBach – tunely v Nationalparku Kalkalpen – do kempu Weißwasser , tj 95 km dnes celkem našlapáno 107 km. Přijíždíme už hodně za šera asi v 19.30 hodin
PONDĚLÍ 12.09.2016 – Odjíždíme v 9.00 hodin. Kemp Weißwasser – stále do většího kopce – přes osadu Mooshőhe – a po asfaltu dolů do Unterlanssa – po silnici – město Altenmarkt – po silnici proti proudu řeky Enns – město Hieflau – dál po silnici na pláže ( koupání ) v řece Enns v oblasti Johnsbach im Nationalpark – Admont – Ardning – město Liezen – spíme za senážníma balíkama. Příjezd v 18.45. hodin najeto 93 km
ÚTERÝ 13.09.2016 – Odjíždíme v 9.45.hodin – takže z „hotelu“ za balíkama – po cyklotrase R7 – město a hrad Trautenfels – Irdning – Öblarn – Moosheim – Pruggern – Aich – Weißenbach – po cyklotrase Dachstein – Tauren – Panoramaweg – město Ramsau am Dachstein – kemp asi 2 km za Ramsau. Příjezd v 18.20. hodin najeto 69 km
STŘEDA 14.09.2016 – z kempu odjíždíme v 9.45. hodin – Filzmoos – do kopce Neuberg – stoupáme až do výšky asi 1300 m.n.m. – a pak sjezd do Lungőtz – po silnici – Salfelden – Lindenthal – město Gosau – Hallstatt – Obertraun – po cyklostezce do osady Koppenwinkelalm. Tam pod stanem spíme, pěkný stůl a lavice, dobré zázemí. Příjezd se v 18.30.hodin, chladíme pivko na večer. Dnes najeto 81 km
ČTVRTEK 15.09.2016 – odjezd z Koppenwinkelalmu v 9.00 hodin – město Bad Aussee – Altaussee- na kopci restaurace Blaa Alm – a dolů podle říčky – Rettenbach – město Bad Ischl – Ebensee- kolem jezera – koupání u Gmundenu – město Gmunden – Laakirchen – spaní v lese u Ehrenfeldu. Příjezd v 19.00 hodin najeto 88 km
PÁTEK 16.09.2016 – odjíždíme v 8.45 hodin – Viecht – rychlý přesun po silnici Stand Paura – Lambach – po cyklostezce podél řeky Traun – město Traun – kolem obce Ebelsberg – podle řeky Dunaj – přívoz u Mauthausenu. Příjezd k autu v 15.45 hodin. Našlapáno 81 km. Celkem za 6 dní jsem našlapal na kole 519 km. Příjezd domů ve 20.00 hodin.